Monday , May 17 2021

نیشنل الیکٹرک پاور ریگولیٹری اتھارٹی (نیپرا) نے 9 جنوری کے پاور بریک ڈاؤن سے متعلق رپورٹ پبلک کردی .

اسلام آباد: 23 فروری ( اعتماد نیوز) نیشنل الیکٹرک پاور ریگولیٹری اتھارٹی (نیپرا) نے 9 جنوری کے پاور بریک ڈاؤن سے متعلق رپورٹ پبلک کردی ، رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ 9جنوری کو پاور ٹرپ اور بریک ڈاؤن سے ملک بھر میں بجلی متاثرہوئی، گدو پاور اسٹیشن میں رات 11:41 پر انسانی غلطی کی وجہ سے مسئلہ ہوا۔
رپورٹ میں بتایا گیا گدو پاور اسٹیشن پر کام ہو رہا تھا مگر ایس او پیز کا خیال نہیں رکھا گیا، ایک غلطی سے گدو پاور پلانٹ ٹرپ کر گیا، جس سے مکمل بلیک آؤٹ ہوا۔
نیپرا کی جانب سے رپورٹ میں منیجمنٹ کے علاوہ این ٹی ڈی سی کے سسٹم میں بہتری نہ کرنے کے ذمہ داران کو بھی نامزد کیا گیا ہے ، این ٹی ڈی سی سسٹم میں جوایکشن لئےجانےتھےنہیں لئے گئے، انتظامیہ کی نااہلی کی وجہ سے بلیک آؤٹ ہوا۔

نیپرا نے سفارشات میں کہا ہے کہ توانائی کی بچت کے جامع اسٹیڈی کی جانی چاہئے، مستقبل میں بریک ڈاؤن اور بلیک آؤٹ سے بچنے کیلئے اقدامات کئے جائیں جبکہ این ٹی ڈی سی، کے الیکٹرک اور دیگرپاور پلانٹ احتیاطی تدابیر اختیارکریں۔

سفارشات کے مطابق ہنگامی حالات میں بجلی کی سپلائی کی بحالی کا نظام بہتر بنایا جائے، پاور ہاؤسز ،گریٹ اسٹیشنز کے آپریشنز پیشگی اطلاعات پر کئے جائیں اور ہنگامی حالت میں مناسب بجلی کی دستیابی یقینی بنائی جائے۔


About

Leave Comment

Skip to toolbar